Lepota i zdravlje  

Saveti za najefikasnije topljenje masti

Profesionlani fitnes treneri su pojasnili korake koji nam na najefikasniji način mogu pomoći da gubimo kilograme i dostižemo željeni rezultat
Saveti za najefikasnije topljenje masti

FOTO: Piqsels

Prva nedelja
Svakodnevno merenje telesne težine možda deluje kao recept za gubitak samopouzdanja, ali je idealan način za regularno praćenje kilaže. Veoma je važno za ukupan rezultat da merimo gubitak kilaže i napredak. Fitnes trenir savetuju da je najbolje da se merimo svakoga jutra u isto vreme i obavezno pre unosa hrane i pića.

Treba da izračunate svoju prosečnu kilažu tokom tog vikenda, a kako vreme prolazi ovakav postupak će osigurati olakšano merenje količine izgubljene masti. 

Druga nedelja
Drugi korak je bitan radi premošćavanja praznine između broja kalorija koji trenutno unosimo na dnevnom nivou i broja kalorija koji bi trebalo da unosimo kako bismo izgubili masnoću. Ove cifre mogu blago varirati od osobe do osobe.

Za smanjivanje kalorija najvažnije je uzimanje ukupne telesne kilaže i njenog množenja sa brojem 29. Broj koji na kraju dobijete jeste vaš preporučeni unos kalorija, a kada ga definišete.

Treća nedelja
Ne-vežbačka aktivnost termogeneze, odnosi se na bilo koje svakodnevne fizičke aktivnosti koje se dešavaju izvan naših trening sesija. Uprkos tome što stvari kao što je šetnja ili čišćenje stana ne poseduju previše uticaja, one zapravo pomažu prilikom sagorevanja dodatnih kalorija.

Jedan od najlakših načina jeste redovna šetnja. Ciljevi tokom hodanja moraju biti između sedam i devet hiljada koraka svakoga dana minimalno.

Četvrta nedelja
Minimum trideset minuta vežbanja, tri puta nedeljno, u okviru treninga u kojima su uključeni kardio i treninzi otpora i izdržljivosti, predstavlja savršenu startnu tačku kada se radi o gubitku kilograma. Treninzi od sat vremena pet dana nedeljno još su bolji.

Istraživanje je pokazalo da ljudi koji vežbaju minimum 150 minuta nedeljno gube duplo više kilaže u odnosu na ljude koji vežbaju 75 minuta nedeljno.